Verzending & Retour

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en je besteld vóór 17:00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is. Indien er een artikel niet op voorraad bij ons is en deze besteld moet worden bij de leverancier houden wij uw hiervan op de hoogte via email.

2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. Je krijgt van ons altijd een mail dat wij de bestelling hebben verzonden.

 

Wijzigen of annuleren doe je door te bellen of een mail te sturen naar webshop@davetuinenpark.nl.

3. Wie bezorgt mijn bestelling?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling, zal PostNL of DPD je bestelling bij je bezorgen. Ook krijg je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen en eventueel de bezorgtijd kunt wijzigen of een afhaallocatie kunt kiezen.

4. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je bestelling wordt gratis bezorgd wanneer deze boven de € 100,- is. Als dit niet het geval is, betaal je €7,50 aan bezorgkosten binnen Nederland.

5. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja dat kan zeker! Je kunt de bestelling ophalen in onze fysieke winkel, zie onderstaande gegevens.

Dave Tuin en Parkmachines

Timmerwerf 73
1969 NJ Heemskerk

6. Mag ik mijn artikelen retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je je bedacht? Geen probleem! Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Het product moet in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Ongebruikt.

7. Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Heb je besloten om je artikel(en) te retourneren? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Stuur een email naar webshop@davetuinenpark.nl