Account:

1. Hoe maak ik een account aan?

U kunt eenvoudig een account aanmaken door bovenaan op de website te klikken op “mijn account” icoon. Vervolgens klikt u op “account aanmaken” en vult u de gevraagde gegevens in.

Heeft u al een account? Dan kunt u direct uw e-mailadres en wachtwoord invullen

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar “mijn account” icoon en kies voor “wachtwoord vergeten”. U krijgt dan een e-mail met daarin een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Kies in “mijn account” voor “accountgegevens” en pas uw gegevens aan.

Wil je een factuur- of verzendadres wijzigen? Dit doet u in jouw account bij “adressen”.

4. Waar staan de details over mijn bestelling?

Als je inlogt in “mijn account” kun je aan de linkerkant kiezen voor “bestellingen”. Daar vind je alle details van je bestellingen terug. Wij sturen altijd updates via email over je bestelling.

5. Welke gegevens hebben jullie van mij?

Welke gegevens we van je bewaren en waarvoor we ze gebruiken lees je in ons privacybeleid deze vind je rechtsboven op de website.

Reparatie & Garantie:

1. Wat is het garantiebewijs van mijn machine en/of onderdeel?

Je factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Heeft u een account? Dan kunt u de factuur altijd terugvinden in het account dashboard.

2. Hoelang heb ik garantie?

Op onze producten bieden wij twee jaar garantie op fabricatiefouten. ( 1 jaar voor professioneel gebruik.)

3. Hoe laat ik mijn machine repareren?

Een kapotte machine is erg vervelend. Neem in dit geval contact met ons op en wij helpen u graag verder.

4. Hoelang duurt de reparatie?

De duur van de reparatie is afhankelijk van de werkplaatsdrukte op dat moment. Uiteraard doen wij er alles aan om de reparatietijd zo kort mogelijk te houden, zodat u weer snel aan de slag kunt met je machine.

5. Repareren jullie op locatie?

Neem telefonisch contact met ons op, in de meeste gevallen is het verstandig als u de machine aflevert bij ons.

6. Kan ik tijdelijk een vervangend apparaat krijgen?

Helaas is dit niet mogelijk, wij zullen zorg dragen voor een snelle reparatie.

7. Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd geleverd is?

Wanneer het pakket beschadigd of kapot bij u wordt afgeleverd, kunt u dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van. Op die manier weten wij dat de beschadiging is opgelopen bij de pakketdienst. Laat dit ook zo snel mogelijk aan ons weten door contact op te nemen. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.

Betaling:

1. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt op verschillende manieren je bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via: iDeal, Creditcard, Paypal en Apple Pay. In onze showroom kunt u gemakkelijk per pin betalen.

2. Kan ik achteraf betalen?

Nee dit is niet mogelijk helaas.

3. Waar vind ik mijn factuur?

Je kunt je factuur terugvinden via onze website, bij “mijn account” daarna de optie “bestellingen. Elke bestelling kun je hier inzien en bekijken. Na een bestelling ontvang je ook automatisch een factuur via de email.

4. Wanneer ontvang ik een factuur?

Nadat je bestelling is afgerond, krijg je hier automatisch bericht van via de email. Bij deze bevestiging wordt ook de factuur meegestuurd. Je kunt de factuur ook terugvinden in jouw persoonlijke account.

5. Wanneer word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. Je krijgt een melding zodra we je bestelling hebben ontvangen.

 

Verzending & Retour

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen je bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en je besteld vóór 17:00 uur, dan kun je er in de meeste gevallen op rekenen dat je bestelling er binnen 2-3 werkdagen is. Indien er een artikel niet op voorraad bij ons is en deze besteld moet worden bij de leverancier houden wij uw hiervan op de hoogte via email.

2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. Je krijgt van ons altijd een mail dat wij de bestelling hebben verzonden.

 

Wijzigen of annuleren doe je door te bellen of een mail te sturen naar webshop@davetuinenpark.nl.

3. Wie bezorgt mijn bestelling?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling, zal PostNL of DPD je bestelling bij je bezorgen. Ook krijg je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen en eventueel de bezorgtijd kunt wijzigen of een afhaallocatie kunt kiezen.

4. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je bestelling wordt gratis bezorgd wanneer deze boven de € 100,- is. Als dit niet het geval is, betaal je €7,50 aan bezorgkosten binnen Nederland.

5. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja dat kan zeker! Je kunt de bestelling ophalen in onze fysieke winkel, zie onderstaande gegevens.

 

Dave Tuin en Parkmachines

Timmerwerf 73
1969 NJ Heemskerk

6. Mag ik mijn artikelen retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je je bedacht? Geen probleem! Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Het product moet in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Ongebruikt.

7. Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Heb je besloten om je artikel(en) te retourneren? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Stuur een email naar webshop@davetuinenpark.nl