Reparatie & Garantie:
1. Wat is het garantiebewijs van mijn machine en/of onderdeel?
Je factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Heeft u een account? Dan kunt u de factuur altijd terugvinden in het account dashboard.
2. Hoelang heb ik garantie?
Op onze producten bieden wij twee jaar garantie op fabricatiefouten. ( 1 jaar voor professioneel gebruik.)
3. Hoe laat ik mijn machine repareren?
Een kapotte machine is erg vervelend. Neem in dit geval contact met ons op en wij helpen u graag verder.
4. Hoelang duurt de reparatie?
De duur van de reparatie is afhankelijk van de werkplaatsdrukte op dat moment. Uiteraard doen wij er alles aan om de reparatietijd zo kort mogelijk te houden, zodat u weer snel aan de slag kunt met je machine.
5. Repareren jullie op locatie?
Neem telefonisch contact met ons op, in de meeste gevallen is het verstandig als u de machine aflevert bij ons.
6. Kan ik tijdelijk een vervangend apparaat krijgen?
Helaas is dit niet mogelijk, wij zullen zorg dragen voor een snelle reparatie.
7. Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd geleverd is?
Wanneer het pakket beschadigd of kapot bij u wordt afgeleverd, kunt u dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van. Op die manier weten wij dat de beschadiging is opgelopen bij de pakketdienst. Laat dit ook zo snel mogelijk aan ons weten door contact op te nemen. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.