Account:

1. Hoe maak ik een account aan?

U kunt eenvoudig een account aanmaken door bovenaan op de website te klikken op “mijn account” icoon. Vervolgens klikt u op “account aanmaken” en vult u de gevraagde gegevens in.

Heeft u al een account? Dan kunt u direct uw e-mailadres en wachtwoord invullen

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar “mijn account” icoon en kies voor “wachtwoord vergeten”. U krijgt dan een e-mail met daarin een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Kies in “mijn account” voor “accountgegevens” en pas uw gegevens aan.

Wilt u een factuur- of verzendadres wijzigen? Dit kan in "mijn account" bij “adressen”.

4. Waar staan de details over mijn bestelling?

Als u inlogt in “mijn account” kunt u aan de linkerkant kiezen voor “bestellingen”. Daar vindt u alle details van uw bestellingen terug. Wij sturen altijd updates via email over uw bestelling.

5. Welke gegevens hebben jullie van mij?

Welke gegevens we van u bewaren en waarvoor we deze gebruiken leest u in ''ons privacybeleid'' deze vindt u rechtsboven op de website.

Reparatie & Garantie:

1. Wat is het garantiebewijs van mijn machine en/of onderdeel?

Uw factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Heeft u een account? Dan kunt u de factuur altijd terugvinden in het account dashboard.

2. Hoelang heb ik garantie?

Op onze producten bieden wij twee jaar garantie op fabricatiefouten. ( één jaar met professioneel gebruik.)

3. Hoe laat ik mijn machine repareren?

Een kapotte machine is erg vervelend. Neem in dit geval contact met ons op en wij helpen u graag verder.

4. Hoelang duurt de reparatie?

De duur van de reparatie is afhankelijk van de werkplaatsdrukte op dat moment. Uiteraard doen wij er alles aan om de reparatietijd zo kort mogelijk te houden, zodat u weer snel aan de slag kunt met uw machine.

5. Repareren jullie op locatie?

Neem telefonisch contact met ons op, in de meeste gevallen is het verstandig als u de machine aflevert bij ons.

6. Kan ik tijdelijk een vervangend apparaat krijgen?

Helaas is dit niet mogelijk, wij zullen zorg dragen voor een snelle reparatie.

7. Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd geleverd is?

Wanneer het pakket beschadigd of kapot bij u wordt afgeleverd, kunt u dit het beste direct bij de bezorger melden. Deze maakt er dan een aantekening van. Op die manier weten wij dat de beschadiging is opgelopen bij de pakketdienst. Laat dit ook zo snel mogelijk aan ons weten door contact op te nemen. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.

Betaling:

1. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt op verschillende manieren uw bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via: iDeal, Creditcard, Paypal en Apple Pay. In onze showroom kunt u gemakkelijk per pin of contant betalen.

2. Kan ik achteraf betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

3. Waar vind ik mijn factuur?

U kunt uw factuur terugvinden via onze website, bij “mijn account” daarna de optie “bestellingen.
Elke bestelling kunt u hier inzien en bekijken.
Na een bestelling ontvangt u automatisch een factuur via de e-mail.

4. Wanneer ontvang ik een factuur?

Nadat u de bestelling heeft afgerond krijgt u hier automatisch bericht van via de e-mail.
Bij deze bevestiging wordt ook de factuur meegestuurd. Je kunt de factuur ook terugvinden in uw ''persoonlijke account''.

5. Wanneer word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. U krijgt een bericht zodra we uw bestelling hebben ontvangen.

Verzending & Retour:

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen uw bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en u besteld vóór 17:00 uur, dan kunt u er in de meeste gevallen op rekenen dat de bestelling er binnen 2-3 werkdagen is. Indien er een artikel niet op voorraad bij ons is en deze besteld moet worden bij de leverancier houden wij u hiervan op de hoogte via e-mail.

2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

U kunt de bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. U krijgt van ons altijd een mail als wij de bestelling hebben verzonden.

Wijzigen of annuleren doet u door te bellen of een mail te sturen naar webshop@davetuinenpark.nl.

3. Wie bezorgt mijn bestelling?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling zal PostNL of DPD uw bestelling bij u bezorgen. Hiervan krijgt u een Track & Trace code zodat u de bestelling kunt volgen.
Met de track & trace code kunt eventueel de bezorgdatum veranderen bij de vervoerder.

4. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je bestelling wordt gratis bezorgd wanneer deze boven de € 100,- is. Als dit niet het geval is, betaal u € 8,- aan bezorgkosten binnen Nederland.

5. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Als u online besteld kunt u de bestelling niet ophalen. Mocht u de producten graag af willen halen dan kunt u het beste contact met ons opnemen of langskomen in onze showroom.

6. Mag ik mijn artikelen retourneren?

Bent u niet tevreden over uw aankoop of heeft u zich bedacht? Geen probleem! U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Het product moet in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Ongebruikt.

7. Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Heeft u besloten om artikel(en) te retourneren? Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Stuur hiervoor een e-mail naar webshop@davetuinenpark.nl dan helpen we u graag verder.